C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Love Breaker.
Wednesday 24 July 2013 • 06:24 • 0 comments

Hai Alls.

Today Ika nak story pasal Love Breaker atau singkatannya LB. HAHA.

Kami berlima dinamakan kumpulan Pereka Nama Terhebat #Ehh. Hehe. Takdak haih. Gurau ja. Kami budak baik.

Okay. LB ni suka sangat nak buat kiteorang benci dia. Pasaipa ntah. Tak cukup kasih sayang kut? Haha. Jangan lah libatkan kami sayang oii. 

Sangatlah kita rasa annoyed bila orang make tales pasal crush kita, kan? Memanglah LB tu tak cari gaduh dengan Ika. Tapi Ika still rasa dia macam ntah pape. 

Kesian kat tiga orang tu. Boleh LB make tales. Kalau lah dalam Islam membunuh tu dibenarkan. hm. Yelah, kita sebagai sahabat memanglah taksuka bila sahabat kita sedih je kan? 

LB ni pun satu. Macam takdak orang lain dah dia nak make tales. Ika nak doakan supaya LB tu terima hidayah dari ALLAH supaya tak make tales dah. Ika penat tahu! Dengan perangai awak wahai si LB.

Dari sulu sampai sekarang takpuas hati dengan orang. Awak nak ape? Ape salah kiteorang? Kita nak PMR tahun ni sayangg. Kita patutt berbaik dan awak tak patut make tales pasal crush dyeorang! Awak, Saya dah maafkan awak dengan apa yang awak dah lakukan. Tapii, dengan kawan kawan saya, awak tolonglah berterus terang dengan dyeorang. Mintak Maaf =)

Saya, Nurul syafiqah bt Muhamad, ingin meminta maaf kepada abangg abangg, kakak kakak atau adik adik yang tersinggung dengan kata kata saya. Maafkan saya. Saya dah maafkan korang =)






PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Biarkan.
  • Ber-Mula Dengan Buku Baru.
  • Trial PMR
  • Trial Dah Dekat.
  • Please..
  • Encik Hebakk.
  • Phone rosak ;')
  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;