C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Please..
Thursday 4 July 2013 • 08:00 • 0 comments
                                             I miss you, and it's driving me crazy

It's damn true right?

Kawan , satu je Ika harap. Berubahlah. Okay? Awak, mungkin awak tak rasa apa yang orang  lain rasa. I mean, apa yang awak dah buat kat dia. Saya tahu awak suka stalk saya, kalau awak baca, yes! Absolutely for you!

Awak dah buat sahabat saya sedih. Awak dah buat dia tak happy macam hari hari dia yang sebelum ni. Saya nak dia yang dulu! Kenapa awak suka jealous dengan semua orang? KENAPA?! Please la , kita PMR tahun ni. Awak sepatutnya tak make tale. Awak dah buat saya semakin benci kat awak dengan apa yang awak telah buat kat saya sebelum sebelum ni. Act, saya dah nak maafkan awak. Tapi sekarang? Awak buat saya hilang kepercayaan kat awak. Awak kena ingat yang saya susah nakpercayakan orang lepas apa yang awak dan orang lain dah buat. Awak, saya dah maafkan awak. Saya dah puas sebab saya dah tahu kebenaran. Kebenaran yang jelas katakan awak menipu. TAPI! Kalau sahabat saya still takhappy macam sebelum sebelum ni. Saya akan fikir 1juta kali nak maafkan awak.

Nak buat seseorang sedih, jatuh , mundur 1 saat pun cukup. Tapi, kalau nak bangunkan seseorang tu, nak happykan seseorang 1tahun belum tentu cukup =)




PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Encik Hebakk.
  • Phone rosak ;')
  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;
  • Pentingnya Bahasa Arab :)
  • Again and again.
  • Traitor,
  • TOLONGG SAYAA xD
  • Jangann cepat terpedaya (: