C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Phone rosak ;')
Friday 7 June 2013 • 21:16 • 0 comments
 
 
Haihai. 
 
Dikesempatan saya tengah online cari bahan kerja kursus geografi ni kat Perpustakaan Medan Jaya. Why not luangkan masa dengan blogger tersayang yang hampirr dilupakan ni kan?
 
Memory phone yang rosak acct. Habis hilang semua gambar EncikEiffelTower yang ika curi dari fb dia. hakhak. tulahh, curii lagii ;/ EncikEiffelTower tu baik, handsome, bijak. Perfect habis rw. Thanks sayangg sudi jadi bestfrind saya :*
 
Kerja kurusus geografi dan sejarah dah siap. ALhamdullillah kawan kawan sudi ajarkan. Thanks Nayen, Bedah, Ct & mekta. Love you yayanggg :*
 
Kita janji kita akan bersama kan? Hihi. InsyaALLAH. 
 
Okaylah. Out dulu. Nanti kakak tu marah pulak :D
 
#Thanks sebab buat saya happy EncikEiffelTower even kita jarang text ;')


PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;
  • Pentingnya Bahasa Arab :)
  • Again and again.
  • Traitor,
  • TOLONGG SAYAA xD
  • Jangann cepat terpedaya (:
  • Demi lovato : Skyscrapper
  • Again and again.