C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Encik Hebakk.
Saturday 22 June 2013 • 02:40 • 0 comments

Kekadang rasa sayang dan cinta kepada manusia melebihi cinta kita kepada Allah salah kan? Maaf saya baru tahu. Ye, dulu saya sangat jahil semua ni. Tapi sekarang saya cuba perbaiki kesilapan saya slowslow. Saya dah cuba untuk terus jadi baik, tapi takboleh. Ramai yang nasihatkan supaya buat slow slow. Thanks :)

Encik Hebakk, saya harap sangat awak milik saya. Tapi, kita hanya merancang. Allah menentukan. Right? Ye, saya sayang awak gila gila. Tapi bila kita tengah text, saya tatau kenapa macam saya text dengan kawan saya yang lain. Tapi hati saya kuat katakan yang awak berada di tempat yang special. Oh.

Malamtu awak macam caring gila kat Ika napa eh? *perasan* hm, kalaulah Ika dapat baca fikiran awak. Ika takut awak dah ada orang lain. Awak, Ika nak awak tahu yang Ika sayang gila kat awak. Okay? No matter what happen, i'll wait for you. I'll be your girlone day.InshaAllah =)


PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Phone rosak ;')
  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;
  • Pentingnya Bahasa Arab :)
  • Again and again.
  • Traitor,
  • TOLONGG SAYAA xD
  • Jangann cepat terpedaya (:
  • Demi lovato : Skyscrapper