C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Trial PMR
Wednesday 17 July 2013 • 06:58 • 0 comments
                                             

Assalamualaikum semua.
Dah solat dah? Dah Iftaar? Dah study? STUDY? Ohgaddd!

Trial PMR bagi negeri Terengganu sekolah Goverment 18Ogos2013.
Awak. Jawab elok elok Trial SPM nanti okay =)
Kuatnya semangat awak. dari 3G tinggal 1G.
Saya doakan awak takde G dah. Moga ada A untuk trial awak nanti =)

Okay, back to my point.
Trial?
Ika berdebar giloo.
Mau taknya.
Pengetua, mama, cikgu,
Semua mengharapkan straight A.
Mampu ke Ika?
Bab form1&2 belum cover habis lagi.
Eh, kenape?
Sebabnya.
Masa form 1& 2 Ika takpernah dengar ape yang cikgu ajar.
Tapi alhamdulillah setakat ni takde yang fail.

Okaylah. Ika doakan semua calon SPM & PMR berjaya =)


PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Trial Dah Dekat.
  • Please..
  • Encik Hebakk.
  • Phone rosak ;')
  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;
  • Pentingnya Bahasa Arab :)
  • Again and again.
  • Traitor,