C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Ber-Mula Dengan Buku Baru.
Wednesday 17 July 2013 • 23:43 • 0 comments
                                               

Hai. Assalamualaikum.

Saya balik awal harini sebab harini ada seminar di ILP Marang untuk pelajar PMR daerah Marang. Harap-haraplah dapat A dalam subjek sains.

Semua orang ada target kan? Target nak menembak, nak belajar, nak bekerja and so on. 

Target pelajar PMR seluruh Malaysia nak kan 9A/8A kan? InsyaAllah kita dapat kalau kita berusaha lebih. 

Ika harap ika dapat apa yang ika nak. Ika nak belajar di overseas. Kat Perth insyaALLAH =) so, PMR ni ika kena buat yang terbaik supaya ditawarkan ke MJSC atau SSP. Ika nak sangat belajar kat Perth. 

Ika dah pilih aliran ika tahun depan. Ika nak ambik course Architecture. Same macam MatLuthfi tu haaa. Korang dah pilih belom? So, tahun depan kami berlima berpisah =( Taknakkkk.

Siti pindah Kelantan. Azita, Nasrin & Zubaidah ambik sains tulen. Ika jelah yang ambek Lukisan Kejuruteraan. Kalau Siti ada, mesti ika boleh jugak geng dengan siti. hm, Mesti boring belajar takdak sahabat disisii =( 

Tapiii, InsyaAllah Cikgu Nash akan ajar. Cikgu pandai giloo math, +math, LK,  TK and subjek ape tah lagi. Im proud of being his student. 

P/s : Maafkan segala perbuatan saya yang sangatttt annoyed. To Ex, maafkan saya. Kita tak jodoh =) Keep Happy k?


PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Trial PMR
  • Trial Dah Dekat.
  • Please..
  • Encik Hebakk.
  • Phone rosak ;')
  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;
  • Pentingnya Bahasa Arab :)
  • Again and again.