C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Biarkan.
Thursday 18 July 2013 • 02:37 • 0 comments
                                   

Haihai. 

Ika kan takminat lagu Malay @ Indon tapii haritu ika letak jugak lagu Kangen Band - Yakin CintaMu KuDapat tu kan? Sebabnya lagu tu best sangat. Rasa macam ada kaitan je dengan ika. 

Ni lagu Spanish. Best kan? Susahh wooo nak edit semua ni. Ingat senang ka? 

Harituu en en en, ika stalk budak ni. Pastuu enn, ika tebace lah entry dia sama dengan ika. Ingatkan idea kami ni sama. Rupanyaaaaa, dia boleh copyy ika punya entry tanpa izin. TANPA IZIN tu wooo.

Ika dah maafkan pun. Harap awak baca. Saya takmarah kalau nak copy, tapi PLEASE, minta izin dulu okayyy? Love yaaaa ;*

Okaylah. Assalamualaikumm. Jumpa lagi. 

HAPPY IFTAAR everybodyyy =)  





PASTFUTURE
MY WORDS;




Eyka. An annoyed and friendly girl. 15teen. Bertapak di Terengganu selama 15tahun. Malaysia. Do follow my twitter and blog.





OTHERS;


>> Saya sudah bercerai. Minggu depan nak kahwin dgn BukuAddMath pulak
date : 151013
at:1726

>> PMR sudah habis. Kerja saya online 24hrs
date : 151013
at:1725

>> Ulangkejii untuk PMR. Doakan saya.
date : NOW
at:10 am


>> Saya sayang dia. Hanya dia.
date : 10Mei2013
at: 12pm


>> Blogskins baru. hewhew.
date: 5Mei2013
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Ber-Mula Dengan Buku Baru.
  • Trial PMR
  • Trial Dah Dekat.
  • Please..
  • Encik Hebakk.
  • Phone rosak ;')
  • ILoveYou, Man (;
  • Anything (;
  • No more Facebook (;
  • Pentingnya Bahasa Arab :)